Lovemaker kundservice
Du når vår kundservice på e-postadress kundtjanst@lovemaker.se. Du kan även kontakta oss via meddelande på WhatsApp +46 072 720 02 64. Du kan även skicka ett meddelande via vår Instagram lovemaker.se.
Vi besvarar meddelanden inom 24 timmar på helgfria vardagar.
Frågor om din beställning
Kontakta kundtjanst@lovemaker.se eller skicka ett meddelande via WhatsApp eller Instagram. Ange ditt ordernummer när du kontaktar oss.
Leveranser och Covid-19
Lovemaker.se är öppet för beställning alla dagar, året runt. Leveranser kan påverkas av den nuvarande situationen med Covid-19 och restriktioner.
Produktfrågor
Kontakta kundtjanst@lovemaker.se
Läs mer om Villkor.
Läs mer om Frakt, Betalning och Returer.
Läs mer om Reklamationer.
Vi hanterar personuppgifter enligt Lovemakers integritetspolicy.
Frågor om vår hemsida
Har du frågor om hemsidan, behöver hjälp eller om det uppstår problem med ditt konto, vänligen kontakta kundtjanst@lovemaker.se.
Kontakt B2B
Skicka e-post till kontakt@lovemaker.se.
Lovemaker HB
Box 3003195 03 MÄRSTASverigeVAT 969792600501
Visste du?
I butiken kan du spara egna önskelistor , jämföra produkter eller skicka till en vän.
Om en produkt är slut i lager kan du få ett meddelande när produkten är tillgänglig igen. Vi uppdaterar lagret flera gånger per dygn.
Du kan handla som gäst och betalar säkert med de alternativ som erbjuds av KLARNA eller Paypal. Vi sparar inte kortuppgifter på Lovemaker.se.
Certifierad e-handel och köpskydd
Lovemaker.se är certifierad e-handel vilket innebär att du som kund har ett köpskydd upp till 10.000 SEK. Köpskyddet gäller enbart privatpersoner äldre än 18 år och medborgare i Sverige, Norge eller Danmark.
Köpskyddet gäller automatiskt och gratis hos alla Certifierade E-handlare. När du ska beställa så kan du kontrollera certifieringen genom att klicka på den datummärkta symbolen i butiken. Du ska då komma då till Nordisk E-handelscertifierings certifikatsida.
Begränsningar:
- Köpskyddet gäller när köparen begärt men inte får återbetalning från e-handlaren för betald vara vid utebliven leverans, alternativt då en annan produkt än den beställda skickats till köparen.
- Köpskyddet gäller om köparen inlämnat klagomål till Nordisk E-handelscertifiering senast en månad efter beställningsdatum, och om det gjorts från samma e-postadress som använts vid köpet.
- Köparen måste vara behjälplig med den information som krävs för att Nordisk E-handelscertifiering ska kunna reda ut klagomålet.
- Köpskyddet gäller endast om beställningen gjorts när butiken var en Certifierad E-handel.
- Köpskyddet gäller enbart fysiska produkter.
- Köpskyddet gäller enbart privatpersoner äldre än 18 år och medborgare i Sverige, Norge eller Danmark.
- Köpskyddet gäller inte varor som beställs till postbox.
- Köpskyddet gäller ekonomisk kompensation vid förlust av pengar, inte tid, följdverkningar eller övriga konsekvenser.
- Full betalning för köpet måste vara gjord och kvitto på betalningen måste kunna uppvisas.
- Betalningen måste ha gått via en betalväxel (ej banköverföring).
- Köpskyddet täcker högst upp till 10 000 kronor (i lokal valuta i Sverige, Norge respektive Danmark) per person och butik.
- Utbetalning sker först efter att återbetalning prövats hos kortutgivare eller annan betalkanal, dock tidigast en månad och senast tre månader efter inkommet klagomål.
- Köpskyddet täcker högst 10 beställningar per incident i en Certifierad E-handel.
- Med incident avses ett köp av en kund som uppfyller alla ovanstående kriterier. Incidenter behandlas i kronologisk ordning efter tidpunkt för klagomål till Nordisk E-handelscertifiering.